ناشر منبع

null نوزدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری البرز عصر چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ برگزار شد
09:01

نوزدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری البرز عصر چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ برگزار شد

نوزدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری البرز عصر چهارشنبه اول دی ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این نشست دکتر سعید مقیمی( مدیرعامل) شرکت دانش‌بنیان ایده‌آل تشخیص آتیه ضمن معرفی و تاریخچه‌ای از تاسیس و مراحل رشد و توسعه و بیان موفقیت‌های شرکت گفت: شرکت دانش‌بنیان ایده‌آل تشخیص آتیه، فعالیت خود را از سال 1384 با بهره‌مندی از تیم کارآزموده و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، با برپایی واحد تحقیقاتی ایده‌آل تشخیص آتیه آغاز کرده است.
این شرکت در اوایل سال 1387 اولین سری تولیدات خود را که شامل کیت‌های تشخیص طبی از نوع الایزا بود در دو دسته کیت‌های 96 و 192 تستی به بازار عرضه و در مدت زمان کوتاهی توانست با جلب اعتماد مشتریان در زمینه کیفیت محصولات خود، جایگاه بسیار خوبی را در مقایسه با کیت‌های خارجی بدست آورد، در حال حاضر این مجموعه با بیش از 215 نفر نیروی متخصص و مجرب توانسته با تولید  بالغ بر 70 نوع محصول در راستای کمک به جامعه پزشکان و بیماران گامی موثر بردارد.
وی همچنین در ارتباط با آینده‌نگری در شرکت اذعان داشت یکی از دلایلی که کلمه (ایده‌آل) در نام شرکت قرارداده شد بدلیل قانع نبودن تیم کاری شرکت به سطح جایگاه و کیفیت محصول یا خدمات شرکت است و همواره به دنبال بهبود مستمر کیفیت محصولات و افزایش رقابت‌پذیری با محصولات مشابه خارجی است. 
ایشان رشد و توسعه شرکت را در گرو شناخته شدن آنها در میان مشتریان و همچنین میزان توانایی آنها در گسترش بازارهای هدفشان دانست و بیان داشت؛ نگاهی که در مجموعه ما از ابتدا وجود داشته و اساس شروع هر پروژه و تولید هر محصولی بوده، تامین نیازهای مشتری است، زیرا این مشتریان هستند که می‌گویند چه نیازی، به چه شکل، و به چه مقدار وجود دارد. به همین دلیل مشتریان شرکت به بزرگترین گنج و سرمایه شرکت تبدیل شدند و در حال حاضر شرکت ایده‌ال با 4000 آزمایشگاه در ارتباط است.
در این نشست که به صورت وبیناری برگزار شد موضوعات مختلفی که درموفقیت شرکت دانش‌بنیان ایده‌آل تشخیص آتیه  نقش داشته‌اند مورد بحث و بررسی قرار گرفت که می‌توان به هدف‌گذاری و استقامت در کسب‌وکار، بازاریابی مشتری‌محور، نیروی انسانی متخصص و چالش‌های مالی، نگاه فنی و مارکتینگ به تولید محصول و... اشاره نمود.