هجدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری البرز، عصر روز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد. - هجدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری البرز، عصر روز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد. - پورتال توانمند سازی
هجدهمین نشست «خبرگی» صندوق نوآوری و شکوفایی با همکاری پارک علم و فناوری البرز، عصر روز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ برگزار شد.
در این نشست مهندس غیاثی(مدیرعامل شرکت وینوپلاستیک) ضمن معرفی و بیان تاریخچهای از تاسیس و مراحل رشد و توسعه شرکت گفت وینوپلاستیک در طول چهل سال به این نقطه رسیده است و باید بگویم کار تولید و موفقیت در بازار و فروش با وام بانکی و ... به دست نمیآید بلکه آنچه سبب رشد و توسعه ما شد، فعالیت تحقیق و توسعه همزمان با تولید و ورود به بازار است.
ایشان با تاکید بر استفاده از بازاریابی نوین افزود:
اگر سالها سابقه هم داشته باشید باید به موضوع بازار، نگاه نو و لحظهای داشته باشیم و نباید از مهندسی فروش غافل شویم و تلاش کنیم با مشاوران و مهندسان فروش، به اهداف خود از تولید و بازار برسیم.
مهندس غیاثی مدیرعامل وینوپلاستیک درباره برندسازی و نقش آن در کسبوکار نیز گفت: بهترین شیوه و راهکار برند شدن توجه به کیفیت است. برند با تبلیغات فراوان و رسانهای ایجاد نمیشود بلکه باید تولید محصول با در نظر گرفتن کیفیت صورت گیرد.
در این نشست که به صورت وبیناری برگزار شد موضوعات مختلف مؤثر در موفقیت شرکت وینوپلاستیک در حوزه تولید، بازار، صادرات، فروش، منابع انسانی، رمز موفقیت و ... موردبحث و بررسی قرار گرفت.