ناشر منبع

null استقرار نظام ارتباط با مشتریان و شبکه فروش قوی از عوامل موفقیت یک شرکت دانش‌بنیان
17:00
بیست و سومین نشست «خبرگی» مطرح شد؛

استقرار نظام ارتباط با مشتریان و شبکه فروش قوی از عوامل موفقیت یک شرکت دانش‌بنیان

بیست و سومین نشست «خبرگی» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری البرز، روز چهارشنبه 1 تیر ۱۴۰1 برگزار شد.

در این نشست الماسی، مدیرعامل شرکت سامانه هوشمند ماداکتو، مهمان برنامه «خبرگی» بود تا از تجربیات و سوابق شرکت متبوعش بگوید. وی ضمن معرفی و بیان تاریخچه‌ای از تاسیس و مراحل رشد و توسعه شرکت گفت: احساس خلاء در بخش امنیتی و کنترل تردد در سازمان های مختلف، باعث ایجاد و توسعه این شرکت دانش‌بنیان ما شد.

وی افزود: با وجود طراحی و تولید محصولات بسیار مختلف در این شرکت هنوز بازار بسیار مناسبی برای طراحی و تولید محصولات جدید و همچنین ارتقاء و توسعه محصولات در حوزه سیستم های حضور و غیاب، اکسس کنترل، گیت کنترل وجود ندارد.

الماسی تاکید کرد: از عوامل مهم موفقیت این شرکت استقرار نظام ارتباط با مشتریان و همچنین شبکه فروش قوی بوده است.

مدیرعامل شرکت‌ دانش‌بنیان سامانه هوشمند ماداکتو در خصوص چالش های پیش‌روی این شرکت در حوزه منابع انسانی نیز گفت: شرایط اقتصادی و تمایل نیروهای متخصص جهت مهاجرت و همچنین کسب و کارهای جدید در حوزه های دیجیتال باعث ایجاد مشکل و چالش در حفظ و مدیریت نیروهای متخصص در شرکت ما شده است.

وی درخصوص مزیت‌های رقابتی صادرات خدمات حوزه فعالیت شرکت خود افزود: زمینه بسیار خوبی برای صادرات محصولات امنیتی و کنترل تردد با توجه به هزینه‌های تمام‌شده پایین این محصولات در کشور وجود دارد.

 در این نشست همچنین موضوعات مختلفی از جمله چالش های منابع انسانی، بررسی بازار محصولات امنیت و کنترل تردد، مزیت های رقابتی بازار این صنعت در کشور به بازار منطقه، سرمایه گذاری و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.